شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا

شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ پس از پست آموزشی ما در زمینه افزایش امنیت صفحه فیس بوک، این بار با آموزش روش غیر فعال کردن یا حذف کلی اکانت فیس بوک در خدمت شما هستیم.

غیر فعال کردن اکانت

با غیرفعال کردن اکانت، فیس بوک حساب شما را در حالت وقفه قرار میدهد یعنی اینکه اطلاعات شما با تمام مخاطبین و پیام هایتان در این شبکه اجتماعی محفوظ می ماند تا زمانی که خواستید دوباره حسابتان را فعال کنید بتوانید به آن اطلاعات دسترسی داشته باشید. شما همیشه میتوانید بعد از غیر فعال کردن حسابتان دوباره آن را فعال کنید.

 

برای این کارشما ابتدا باید به اکانت خود وارد شوید سپس منوی تنظیمات را انتخاب کرده ( این منو در قسمت بالا گوشه ی سمت راست قرار دارد ) گزینه ی Account Setting  را بزنید و بعد از لیست سمت چپ  پنجره ی باز شده گزینه ی Security  را انتخاب کنید. حال گزینه ی Deactivate your account   در قسمت پائین صفحه را بزنید. البته بعد از این مراحل فیس بوک سعی می کند تا شما را با نشان دادن عکس های فیس بوک دوستانتان از این کار منصرف کند و از شما میخواهد تا دلیل خود را برای غیر فعال کردن حسابتان بگویید. بعد از این که شما کلید Confirm  را بزنید حسابتان در فیس بوک غیر فعال می شود.

حذف کردن اکانت

در این صورت حساب شما کلا پاک خواهد شد و اطلاعاتتان هم از بین خواهد رفت و شما نمیتوانید مجددا به حساب خود یا پست هایی که گذاشته بودید یا عکسهایتان دسترسی داشته باشید . در صورتی هم که بخواهیید دوباره به این شبکه  بپیوندید باید از اول شروع کنید برای همین هم فیس بوک به شما پیشنهاد میدهد قبل از پاک کردن حسابتان یک کپی از کل اطلاعاتتان بگیرید. برای این کار به روش زیر عمل کنید :

در حالی که به حسابتان وارد شده اید منوی Setting  و سپس گزینه ی  Account Setting را انتخاب کنید حال در صفحه اصلی قسمت تنظیمات روی لینک Download a copy of your facebook data  کلیک کنید بعد از این مرحله  سرویس شما را راهنمایی خواهد کرد تا یک کپی از آرشیو خود بگیرید.

برای پاک کردن اکانت فیس بوک هیچ روش مستقیمی قرار داده نشده است اما شما میتوانید به روش زیر عمل کنید:

به اکانت خود متصل شوید و سپس به این لینک بروید : Facebook’s account deletion form

بعد از پر کردن آن فرم می توانید حساب خود را برای همیشه حذف کنید اما در نظر داشته باشید که هیچ راه برگشتی وجو ندارد پس تا زمانی که کاملا مطمئن نشده اید این کار را نکنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: دو شنبه 16 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀